22 Kasım 2012 Perşembe

Alın Uzağa Götürün - Cankat Erdoğan


Dost Bildiklerimden Ben
Alin Uzaga Götürün
Isyanim Zalim Felege
Alin Uzaga Götürün

Çektiklerim Bütün Çile
Ömrümü Verdin Yele
Ta Çin'den Yemen'den Bile
Alin Uzaga Götürün

Ömür Birakmadi Bende
Can Çekildi Bu Bedende
Ne Gördüm Dünle Bugünde
Alin Uzaga Götürün

Hasan Görmem Ben Duyarim
Duymasinlar Ahu Zarim
Viran Olmus Bir Diyarim
Alin Uzaga Götürün Dost Bildiklerimden Ben
Alin Uzaga Götürün
Isyanim Zalim Felege
Alin Uzaga Götürün

Çektiklerim Bütün Çile
Ömrümü Verdin Yele
Ta Çin'den Yemen'den Bile
Alin Uzaga Götürün

Ömür Birakmadi Bende
Can Çekildi Bu Bedende
Ne Gördüm Dünle Bugünde
Alin Uzaga Götürün

Hasan Görmem Ben Duyarim
Duymasinlar Ahu Zarim
Viran Olmus Bir Diyarim
Alin Uzaga Götürün

Alın Uzağa Götürün - Cankat Erdoğan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder