23 Kasım 2012 Cuma

Aşk Yoldaşımsın - Cankan


Masallarda arama beni
Ben askin esiriyim
Rüyalarda olan sevgi
Bir çölde ki serap gibi

Ben aski gönlümde hep yolda bildim
Gel dedim güvendim kendimi verdim
Masalmis hayaller hayaller masalmis
Gel gör beni ask neyledi

Masallarda arama beni
Ben askin esiriyim
Rüyalarda olan sevgi
Bir çölde ki serap gibi

Ben aski gönlümde hep yolda bildim
Gel dedim güvendim kendimi verdim
Masalmis hayaller hayaller masalmis
Gel gör beni ask neyledi
Masallarda arama beni
Ben askin esiriyim
Rüyalarda olan sevgi
Bir çölde ki serap gibi

Ben aski gönlümde hep yolda bildim
Gel dedim güvendim kendimi verdim
Masalmis hayaller hayaller masalmis
Gel gör beni ask neyledi

Masallarda arama beni
Ben askin esiriyim
Rüyalarda olan sevgi
Bir çölde ki serap gibi

Ben aski gönlümde hep yolda bildim
Gel dedim güvendim kendimi verdim
Masalmis hayaller hayaller masalmis
Gel gör beni ask neyledi


Aşk Yoldaşımsın - Cankan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder