21 Kasım 2012 Çarşamba

Aşkımız Bitecek - Cansu Koç


Ben karagün dostu sanmistim seni
En aci günlerde terkettin beni
Bir derdin üstüne bin derdi kattin
Her zaman aglattin su gözlerimi

Askimiz bitecek böyle giderse
Bende hiç günah yok kabahat sende

Sanma ki bu dünya sana kalacak
Senin de gençligin elbet solacak
Herkesi kendine yar olur sanma
Yine benim sana tek yar olacak

Askimiz bitecek böyle giderse
Bende hiç günah yok kabahat sende

Ne seni görseydim ne de sevseydim
Gönlümü vermezdim böyle bilseydim
Ne bir gün güldürdün ne sevindirdin
Seni sevmektense keske ölseydim

Askimiz bitecek böyle giderse
Bende hiç günah yok kabahat sende
Ben karagün dostu sanmistim seni
En aci günlerde terkettin beni
Bir derdin üstüne bin derdi kattin
Her zaman aglattin su gözlerimi

Askimiz bitecek böyle giderse
Bende hiç günah yok kabahat sende

Sanma ki bu dünya sana kalacak
Senin de gençligin elbet solacak
Herkesi kendine yar olur sanma
Yine benim sana tek yar olacak

Askimiz bitecek böyle giderse
Bende hiç günah yok kabahat sende

Ne seni görseydim ne de sevseydim
Gönlümü vermezdim böyle bilseydim
Ne bir gün güldürdün ne sevindirdin
Seni sevmektense keske ölseydim

Askimiz bitecek böyle giderse
Bende hiç günah yok kabahat sende


Aşkımız Bitecek - Cansu Koç Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder