18 Kasım 2012 Pazar

Aşktan Korkma - Cem Adrian


Gün geceye,ben sana dönerken,
Gözlerime yas...yaslar dolarken,
Ay geceye,sen bana dogarken,
Üzerime kar...karlar yagarken
Üsümem hiç,ask sarar beni.
Korkmam hiç,ask korur beni.
Kaybetse de yine o bulur beni.

Asktan Korkma
Asktan Korkma

aska kapini açtigin zaman,
Acilar giremez diyemezsin.
Ask acilariyla,tutkulariyla,
Gözyaslariyla,rüzgarlariyla
Taze çiçek kokulariyla
Bir bütün olarak girer içeri.
Aski acilardan süzemezsin
Istesen de istemesen de
Aska boyun egersin

Asktan Korkma
KorkmaGün geceye,ben sana dönerken,
Gözlerime yas...yaslar dolarken,
Ay geceye,sen bana dogarken,
Üzerime kar...karlar yagarken
Üsümem hiç,ask sarar beni.
Korkmam hiç,ask korur beni.
Kaybetse de yine o bulur beni.

Asktan Korkma
Asktan Korkma

aska kapini açtigin zaman,
Acilar giremez diyemezsin.
Ask acilariyla,tutkulariyla,
Gözyaslariyla,rüzgarlariyla
Taze çiçek kokulariyla
Bir bütün olarak girer içeri.
Aski acilardan süzemezsin
Istesen de istemesen de
Aska boyun egersin

Asktan Korkma
Korkma

Aşktan Korkma - Cem Adrian Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder