27 Kasım 2012 Salı

Beyaz Atlım - Candan Erçetin


Arandim durdum yillar boyunca
Döndüm baktim bosa geçmis
Sensiz hayata
Harcanmis o hovarda gecelerde

Nerelerdeydin beyaz atlim
Bunca zaman
Beklenmedik bir anda
Çiktin karsima

Tam hayal ettigim askla
Kaslar gözler
Bir bilsem ne gizler
O manali sözler

Seni buldum ya
Es dost görsün
Kem gözünden sakinsin
Hasetinden utansin

Beni buldun ya
Aglardim ask için, için için
Bir zamanlar, dertler bitti
Kim saklarmis seni, seni, seni
Kuytularda, iste geldin

Beni buldun ya, seni buldum ya
Beni buldun ya, bulustuk ya
Arandim durdum yillar boyunca
Döndüm baktim bosa geçmis
Sensiz hayata
Harcanmis o hovarda gecelerde

Nerelerdeydin beyaz atlim
Bunca zaman
Beklenmedik bir anda
Çiktin karsima

Tam hayal ettigim askla
Kaslar gözler
Bir bilsem ne gizler
O manali sözler

Seni buldum ya
Es dost görsün
Kem gözünden sakinsin
Hasetinden utansin

Beni buldun ya
Aglardim ask için, için için
Bir zamanlar, dertler bitti
Kim saklarmis seni, seni, seni
Kuytularda, iste geldin

Beni buldun ya, seni buldum ya
Beni buldun ya, bulustuk ya


Beyaz Atlım - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder