18 Kasım 2012 Pazar

Çok Sevdim - Cem Adrian



çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

uykusuz bir gece
ve saat epey geç
aklimda bir sorum var
ve elimde bir cevap (....)
sabah olsa
ben bi kere sizsam
ve sonra tekrar uyanip da konussam
hayat hayat diye ben
hayat hayat ille beni
birak birak
pesimi
birak birak
pesimi benim
hayat
ben vazgeçtim
(ama ben vazgeçtim)

bu dünya çok elips
hayat çok edepsiz
adimi bile koymuslar
benden habersiz
belki konusmak da
yasamak gibi
belki çok gereksiz
çok gereksiz
bedenim senin ama hayat
ama ruhum asla (asla)
diye ben
hayat hayat
masumum
birak birak
pesimi
birak birak
pesimi benim
hayat
ben vazgeçtim
(vazgeçtim)

geri ver geri ver geri ver
herseyi herseyimi herseyi bastan
yeni bastan
çok üzüldüm çok üzdüler beni hayat
sayende
o insanlar insanlar insanlar var ya
hepsi hepsi kadar en çok
masum ve biraz da suçluyum
ama sen çok günahkarsin hayat

çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

hala masumum
hala masumum hayat
ama herkes kadar
herkes kadar günahkarim
çok üzdün çok üzdün beni hayat

çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

çok sevdim seni hayat
sevdim sevdim seni ama
hayat seni ben seçmedim

çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

çok çok üzdün beni
hayat
üzdün üzdün beni hayat
hayat seni ben affetmedim

çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

hala masumum be
hala masumum be
hala masumum be
hala masumum .
çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

uykusuz bir gece
ve saat epey geç
aklimda bir sorum var
ve elimde bir cevap (....)
sabah olsa
ben bi kere sizsam
ve sonra tekrar uyanip da konussam
hayat hayat diye ben
hayat hayat ille beni
birak birak
pesimi
birak birak
pesimi benim
hayat
ben vazgeçtim
(ama ben vazgeçtim)

bu dünya çok elips
hayat çok edepsiz
adimi bile koymuslar
benden habersiz
belki konusmak da
yasamak gibi
belki çok gereksiz
çok gereksiz
bedenim senin ama hayat
ama ruhum asla (asla)
diye ben
hayat hayat
masumum
birak birak
pesimi
birak birak
pesimi benim
hayat
ben vazgeçtim
(vazgeçtim)

geri ver geri ver geri ver
herseyi herseyimi herseyi bastan
yeni bastan
çok üzüldüm çok üzdüler beni hayat
sayende
o insanlar insanlar insanlar var ya
hepsi hepsi kadar en çok
masum ve biraz da suçluyum
ama sen çok günahkarsin hayat

çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

hala masumum
hala masumum hayat
ama herkes kadar
herkes kadar günahkarim
çok üzdün çok üzdün beni hayat

çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

çok sevdim seni hayat
sevdim sevdim seni ama
hayat seni ben seçmedim

çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

çok çok üzdün beni
hayat
üzdün üzdün beni hayat
hayat seni ben affetmedim

çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

çok sevdim, sevdim seni
çok üzdün, üzdün beni

hala masumum be
hala masumum be
hala masumum be
hala masumum .

Çok Sevdim - Cem Adrian Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder