27 Kasım 2012 Salı

Darıldın Mı Gülüm Bana - Candan Erçetin


Darildin mi gülüm bana
Hiç bakmiyorsun bu yana
Darildiysan barisalim
Kumru gibi koklasalim

Esmerim güzelim tuti dillim
Ben yaniyorum çok seviyorum
Ben yaniyorum aman allah çok seviyorum

Her zaman üzersin beni
Ah yaramaz çapkin seni
Benim hiç günahim yoktu
Bastan sen çikardin beni

Esmerim güzelim tuti dillim
Ben yaniyorum çok seviyorum
Ben yaniyorum aman allah çok seviyorum

Esmerim güzelim tuti dillim
Ben yaniyorum çok seviyorum
Ben yaniyorum aman allah çok seviyorumDarildin mi gülüm bana
Hiç bakmiyorsun bu yana
Darildiysan barisalim
Kumru gibi koklasalim

Esmerim güzelim tuti dillim
Ben yaniyorum çok seviyorum
Ben yaniyorum aman allah çok seviyorum

Her zaman üzersin beni
Ah yaramaz çapkin seni
Benim hiç günahim yoktu
Bastan sen çikardin beni

Esmerim güzelim tuti dillim
Ben yaniyorum çok seviyorum
Ben yaniyorum aman allah çok seviyorum

Esmerim güzelim tuti dillim
Ben yaniyorum çok seviyorum
Ben yaniyorum aman allah çok seviyorum

Darıldın Mı Gülüm Bana - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder