19 Kasım 2012 Pazartesi

Esti Baharın Nesimi - Celal Güzelses


Esti baharin nesimi
Ne hos edali kesimi
Aldim o yarin sesini
Aldim o yarin sesini

Bak ay göründü meseden
Avci bekler köseden
Kokusunu gülden almis
Yanaklari menevseden

Esti baharin nesimi
Ne hos edali kesimi
Aldim o yarin sesini
Aldim o yarin sesini

Ay gitti yücede kaldi
Gözlerim ardinca kaldi
Bir tas gönlüm polat gönlüm
Eride de anca kaldi
Esti baharin nesimi
Ne hos edali kesimi
Aldim o yarin sesini
Aldim o yarin sesini

Bak ay göründü meseden
Avci bekler köseden
Kokusunu gülden almis
Yanaklari menevseden

Esti baharin nesimi
Ne hos edali kesimi
Aldim o yarin sesini
Aldim o yarin sesini

Ay gitti yücede kaldi
Gözlerim ardinca kaldi
Bir tas gönlüm polat gönlüm
Eride de anca kaldi


Esti Baharın Nesimi - Celal Güzelses Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder