21 Kasım 2012 Çarşamba

Gözündeki Yaşlarına - Cansu Koç


Uzun ince giderkende
Yolda hayal ederken de
Bir güzele vuruldum
Gam keder güderken de
Hem sevildim hem de sevdim
Hiç basima gelmezken de

Gözündeki yaslarina kara kara kaslarina
Yangin oldum vurgun oldum
Su güzelin saçlarina

Su karsidan gelenleri bilemedim gidenleri
Içindeki bir güzeli sanki görmüstüm ezeli
Kara kasi o bir peri sanki sevmistim hayaliUzun ince giderkende
Yolda hayal ederken de
Bir güzele vuruldum
Gam keder güderken de
Hem sevildim hem de sevdim
Hiç basima gelmezken de

Gözündeki yaslarina kara kara kaslarina
Yangin oldum vurgun oldum
Su güzelin saçlarina

Su karsidan gelenleri bilemedim gidenleri
Içindeki bir güzeli sanki görmüstüm ezeli
Kara kasi o bir peri sanki sevmistim hayali

Gözündeki Yaşlarına - Cansu Koç Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder