27 Kasım 2012 Salı

Her Aşk Bitermiş - Candan Erçetin


Ask bu,
Geliyorum demeden geliyor,
Gitmiyor
Unutmak
Ögrenmekten daha çok zaman aliyor
Bilgi ceza , bilgi suç
Tasimak agir
Ben aski 100 metreden tanirim
Yeni degil bu yalnizlik
Ne sokaklar ne evler gördük
Iyi gelir ilk zamanlar yasadikça
Biz ögrendik

Her ask bitermis birgün bildim
Her ask bitermis birgün ögretildim
Gözüm ayni göz, ruhum eski
Sözüm ayni söz, susmam yeni
Günüm ayni gün, geceler eski
Tenim ayni ten, üsüyorum simdi Ask bu,
Geliyorum demeden geliyor,
Gitmiyor
Unutmak
Ögrenmekten daha çok zaman aliyor
Bilgi ceza , bilgi suç
Tasimak agir
Ben aski 100 metreden tanirim
Yeni degil bu yalnizlik
Ne sokaklar ne evler gördük
Iyi gelir ilk zamanlar yasadikça
Biz ögrendik

Her ask bitermis birgün bildim
Her ask bitermis birgün ögretildim
Gözüm ayni göz, ruhum eski
Sözüm ayni söz, susmam yeni
Günüm ayni gün, geceler eski
Tenim ayni ten, üsüyorum simdi

Her Aşk Bitermiş - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder