23 Kasım 2012 Cuma

İçimi Yakan Dilber - Bahadır Tatlıöz


Sonuna varamadim hasretin
Seni bir saramadim yar
Yüzüne dokunusuna hasretim
Yarami hiç bulamadim yar
O zaman geri ver beni bana geri ver
Veremezsin yillari anlatamazsin sus da gel
Yüzüme bir bakiver esirimdie yeter
Gözü dönmüs ayrilik
Hadi cekinme sende gel
Sen içimi yakan dilber
Acina alismisken
Ne olur gelme yanima
Git yalniz bile mutluyken
Kokunu unutmusken
Ne olur gelme yanima
Gelme ne olur gelme,gelme artik gelme
Alistim yalnizliga,yalnizliga
Dur bunlar bilki bos sözler
Muhtacim bana elver
Ne olur gel yanima
Yalan yalan haykirislarim
Unuttum deyislerim
Ne olur gel yanima
Ask ne kadar aciSonuna varamadim hasretin
Seni bir saramadim yar
Yüzüne dokunusuna hasretim
Yarami hiç bulamadim yar
O zaman geri ver beni bana geri ver
Veremezsin yillari anlatamazsin sus da gel
Yüzüme bir bakiver esirimdie yeter
Gözü dönmüs ayrilik
Hadi cekinme sende gel
Sen içimi yakan dilber
Acina alismisken
Ne olur gelme yanima
Git yalniz bile mutluyken
Kokunu unutmusken
Ne olur gelme yanima
Gelme ne olur gelme,gelme artik gelme
Alistim yalnizliga,yalnizliga
Dur bunlar bilki bos sözler
Muhtacim bana elver
Ne olur gel yanima
Yalan yalan haykirislarim
Unuttum deyislerim
Ne olur gel yanima
Ask ne kadar aci

İçimi Yakan Dilber - Bahadır Tatlıöz Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder