25 Kasım 2012 Pazar

İndim Havuz Başına - Candan Erçetin


Indim havuz basina bir yar çikti karsima
Sevda nedir bilmezdim o getirdi basima
Sevda nedir bilmezdim o da geldi basima

Gelemem ben gidemem ben
Her güzele gönül veremem ben
Aç kollarini sar boynuma
Üsüdüm üsüdüm saramam ben

Havuz basinda burma çapkin karsimda durma
Kirpiklerin ok olmus yeter kalbime vurma

Gelemem ben gidemem ben
Her güzele gönül veremem ben
Aç kollarini sar boynuma
Üsüdüm üsüdüm saramam ben Indim havuz basina bir yar çikti karsima
Sevda nedir bilmezdim o getirdi basima
Sevda nedir bilmezdim o da geldi basima

Gelemem ben gidemem ben
Her güzele gönül veremem ben
Aç kollarini sar boynuma
Üsüdüm üsüdüm saramam ben

Havuz basinda burma çapkin karsimda durma
Kirpiklerin ok olmus yeter kalbime vurma

Gelemem ben gidemem ben
Her güzele gönül veremem ben
Aç kollarini sar boynuma
Üsüdüm üsüdüm saramam ben

İndim Havuz Başına - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder