22 Kasım 2012 Perşembe

Islak Islak - Cankan


Benim sandim
Hafife ben ben aldim
Hep aldandim
Bir gün gelir o sandim

Elin oglu elini çabuk tuttu
Benden bak uyanik çikti
Yaktin beni yiktin beni
Sana asik sana çatlak
Yaklasipta öptün beni
Öptün beni islak islak

Benim sandim
Hafife ben ben aldim
Hep aldandim
Bir gün gelir o sandim

Elin oglu elini çabuk tuttu
Benden bak uyanik çikti
Yaktin beni yiktin beni
Sana asik sana çatlak
Yaklasipta öptün beni
Öptün beni islak islakBenim sandim
Hafife ben ben aldim
Hep aldandim
Bir gün gelir o sandim

Elin oglu elini çabuk tuttu
Benden bak uyanik çikti
Yaktin beni yiktin beni
Sana asik sana çatlak
Yaklasipta öptün beni
Öptün beni islak islak

Benim sandim
Hafife ben ben aldim
Hep aldandim
Bir gün gelir o sandim

Elin oglu elini çabuk tuttu
Benden bak uyanik çikti
Yaktin beni yiktin beni
Sana asik sana çatlak
Yaklasipta öptün beni
Öptün beni islak islak

Islak Islak - Cankan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder