13 Kasım 2012 Salı

Melek - Candan Erçetin


Biliyorum sen bir meleksin
bana yardim için gönderildin
biliyorum sen bir meleksin
zor günlerimde çikageldin

yüzümü güldürdün basimi döndürdün
acimi dindirdin yolumdan çevirdin
eglendirdin sakinlestirdin
ehlilestirdin ve daha bir sürü sey.

canim misin sen benim misin
her seyim misin sen
hos geldin melek
sefalar getirdin

ya gelmeseydin yetisemeseydin
beni bulamasaydin ne yapardim
yarim kalirdim melek

biliyorum sen bir meleksin
seni sevmem için gönderildin
biliyorum sen bir meleksin
son demlerimde çikageldin

yüzümü güldürdün basimi döndürdün
acimi dindirdin yolumdan çevirdin
eglendirdin sakinlestirdin
ehlilestirdin ve daha bir sürü sey.

canim misin sen benim misin
her seyim misin sen
hos geldin melek
sefalar getirdin

ya gelmeseydin yetisemeseydin
beni bulamasaydin ne yapardim
yarim kalirdim melekBiliyorum sen bir meleksin
bana yardim için gönderildin
biliyorum sen bir meleksin
zor günlerimde çikageldin

yüzümü güldürdün basimi döndürdün
acimi dindirdin yolumdan çevirdin
eglendirdin sakinlestirdin
ehlilestirdin ve daha bir sürü sey.

canim misin sen benim misin
her seyim misin sen
hos geldin melek
sefalar getirdin

ya gelmeseydin yetisemeseydin
beni bulamasaydin ne yapardim
yarim kalirdim melek

biliyorum sen bir meleksin
seni sevmem için gönderildin
biliyorum sen bir meleksin
son demlerimde çikageldin

yüzümü güldürdün basimi döndürdün
acimi dindirdin yolumdan çevirdin
eglendirdin sakinlestirdin
ehlilestirdin ve daha bir sürü sey.

canim misin sen benim misin
her seyim misin sen
hos geldin melek
sefalar getirdin

ya gelmeseydin yetisemeseydin
beni bulamasaydin ne yapardim
yarim kalirdim melek

Melek - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder