28 Kasım 2012 Çarşamba

Opium - Can Bonomo


severim derdi elimden
çeker öperdi yerimden
anlamadim anlamadim
sordulardi neydi benim adim
yürürüm adim adim

sen de mi opium'a daldin?
korkunu kalbine saldin
ben de mi bos bi masaldim?
kendini harcadin attin

bak bak bak! geri gelmis demek
herkes aglarken güler o
ha ha ha! komiksin demek
kimse bakmazken sen say
bir iki üç dört

haber almazdim
birinden ögreniverdim, gitmisti
anlamadim anlamadim
sordulardi nerde senin yarin
yaradir her yanim

bak bak bak! geri gelmis demek
herkes gülerken aglar o
vah vah vah! trajiksin demek
kimse bakmazken sen say
bir iki üç dört severim derdi elimden
çeker öperdi yerimden
anlamadim anlamadim
sordulardi neydi benim adim
yürürüm adim adim

sen de mi opium'a daldin?
korkunu kalbine saldin
ben de mi bos bi masaldim?
kendini harcadin attin

bak bak bak! geri gelmis demek
herkes aglarken güler o
ha ha ha! komiksin demek
kimse bakmazken sen say
bir iki üç dört

haber almazdim
birinden ögreniverdim, gitmisti
anlamadim anlamadim
sordulardi nerde senin yarin
yaradir her yanim

bak bak bak! geri gelmis demek
herkes gülerken aglar o
vah vah vah! trajiksin demek
kimse bakmazken sen say
bir iki üç dört

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder