13 Kasım 2012 Salı

Oyalama Artık - Candan Erçetin


Ve ayrildik
Ne varsa sildik herseyi
O kadar özgür
Bir o kadar yalniz kaldik
Basaririz zannettik
Basardikça yarim kaldik

Ne üzülür ne sevinir ama
Oyalanir olduk
Ne üzülür ne sevinir yazik
Oyalanir olduk

Asla istemem
Oyalanmak istemem
Suçlanacaksak eger
Biraz sen biraz ben
Avunulur mu her zaman
Hayat arsiz bir iskence

Ne üzülür ne sevinir ama
Oyalanir olduk
Ne üzülür ne sevinir yazik
Oyalanir olduk

Vallahi görmedim
Mutlu bir gün görmedim
Ama sorarsan yine
Bugünden iyiydim
Insana insan gerek evet
Geç olsa da bak ögrendim

Üzülürüz seviniriZ ama(kader, hayat)
Oyalama artik
Üzülürüz seviniriz yeter(yazik)
Oyalama artik
Ve ayrildik
Ne varsa sildik herseyi
O kadar özgür
Bir o kadar yalniz kaldik
Basaririz zannettik
Basardikça yarim kaldik

Ne üzülür ne sevinir ama
Oyalanir olduk
Ne üzülür ne sevinir yazik
Oyalanir olduk

Asla istemem
Oyalanmak istemem
Suçlanacaksak eger
Biraz sen biraz ben
Avunulur mu her zaman
Hayat arsiz bir iskence

Ne üzülür ne sevinir ama
Oyalanir olduk
Ne üzülür ne sevinir yazik
Oyalanir olduk

Vallahi görmedim
Mutlu bir gün görmedim
Ama sorarsan yine
Bugünden iyiydim
Insana insan gerek evet
Geç olsa da bak ögrendim

Üzülürüz seviniriZ ama(kader, hayat)
Oyalama artik
Üzülürüz seviniriz yeter(yazik)
Oyalama artik


Oyalama Artık - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder