23 Kasım 2012 Cuma

Paranoyak - Ebru Elver


Düsünmek korkutur
olamazsam her an yaninda
ben yokken orda
o kötü kizlar aklini çelerse(hahahaha)
elbet bir mesaj
ya da bir isim görüp telefonda
uyuyamam aklim kalir
sen gelmeden beni aramadan
bak saat kaç oldu 5 dakika doldu
bi daha mi arasam?

paranoyak halim
yok benim tedavim
alo askim nerdesin?
neredesin? kimlesin?
anlamak ne mümkün
onu böyle hergün
düsünmeden duramam
baska türlü olamamDüsünmek korkutur
olamazsam her an yaninda
ben yokken orda
o kötü kizlar aklini çelerse(hahahaha)
elbet bir mesaj
ya da bir isim görüp telefonda
uyuyamam aklim kalir
sen gelmeden beni aramadan
bak saat kaç oldu 5 dakika doldu
bi daha mi arasam?

paranoyak halim
yok benim tedavim
alo askim nerdesin?
neredesin? kimlesin?
anlamak ne mümkün
onu böyle hergün
düsünmeden duramam
baska türlü olamam

Paranoyak - Ebru Elver Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder