14 Kasım 2012 Çarşamba

Sarhoş - Göksel


Beni terkettin utancim silinsin hislerinden
Nasilsa gelecek sabaha, bir bas agrisiyla erkenden
Biraz daha beklesin not defterim sirali isler
Bu gece dünyali degilim,
Uzak bana yalan gerçekler

Sarhosum, sarhossunuz
Dönüyor basim çok hossunuz
Unuttum, unuttunuz
Neydi, neydi neden efkârimiza

Leylayim, mecnunsunuz
Dönüyor basim çok hossunuz
Unuttum, unuttunuz
Neydi, neydi neden efkârimiza

Mutluyum mutlusunuz
Hiç bitmesin sarhoslugumuz
Ne kadar samimiyiz
Hiç korkusuz, tutuksuz

Kaderi içtim bir kadehte
Kederde dosttur bana dertte
Bu gece dünyali degilim,
Uzak bana yalan gerçekler

Sarhosum, sarhossunuz
Dönüyor basim çok hossunuz
Unuttum, unuttunuz
Neydi, neydi neden efkârimiza

Leylayim, mecnunsunuz
Dönüyor basim çok hossunuz
Unuttum, unuttunuz
Neydi, neydi neden efkârimiza.Beni terkettin utancim silinsin hislerinden
Nasilsa gelecek sabaha, bir bas agrisiyla erkenden
Biraz daha beklesin not defterim sirali isler
Bu gece dünyali degilim,
Uzak bana yalan gerçekler

Sarhosum, sarhossunuz
Dönüyor basim çok hossunuz
Unuttum, unuttunuz
Neydi, neydi neden efkârimiza

Leylayim, mecnunsunuz
Dönüyor basim çok hossunuz
Unuttum, unuttunuz
Neydi, neydi neden efkârimiza

Mutluyum mutlusunuz
Hiç bitmesin sarhoslugumuz
Ne kadar samimiyiz
Hiç korkusuz, tutuksuz

Kaderi içtim bir kadehte
Kederde dosttur bana dertte
Bu gece dünyali degilim,
Uzak bana yalan gerçekler

Sarhosum, sarhossunuz
Dönüyor basim çok hossunuz
Unuttum, unuttunuz
Neydi, neydi neden efkârimiza

Leylayim, mecnunsunuz
Dönüyor basim çok hossunuz
Unuttum, unuttunuz
Neydi, neydi neden efkârimiza.

Sarhoş - Göksel Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder