22 Kasım 2012 Perşembe

Sende Mi - Cankan


Yiktin bütün sen baglari
Kopardin tüm tüm dallari
Sevmek sana agirmi geldi
Söyle gönül susma söyle

Hani biz hiç kopmazdik
Hiçbir zaman ayrilmazdik
Ayrilik sana kolaymi geldi
Söyle gönül susma söyle

Bi dahami bi aci daha mi olmasin
Beni böyle boynu bükük koymasin
Elim bagli kalp yarali acilarla hep yiprandi
Neyim var neyim yok hepsi sende kaldi

Sendemi sende mi gidiyorsun sende mi
Ben sana doyamadim çildirmamak eldemi
Bu kalbim yaniyor agliyor aciyor
Eger beni götürmezsen birak atese koy beni

Beter oldu beni buldu bu sensiz halim
Kimse bilmez acisi bende diner mi
Çilem oldun keder oldun geri dön yarim
Yaram dinmez sifa sende diner mi
Yandi yandi gönül yandi ooff Yiktin bütün sen baglari
Kopardin tüm tüm dallari
Sevmek sana agirmi geldi
Söyle gönül susma söyle

Hani biz hiç kopmazdik
Hiçbir zaman ayrilmazdik
Ayrilik sana kolaymi geldi
Söyle gönül susma söyle

Bi dahami bi aci daha mi olmasin
Beni böyle boynu bükük koymasin
Elim bagli kalp yarali acilarla hep yiprandi
Neyim var neyim yok hepsi sende kaldi

Sendemi sende mi gidiyorsun sende mi
Ben sana doyamadim çildirmamak eldemi
Bu kalbim yaniyor agliyor aciyor
Eger beni götürmezsen birak atese koy beni

Beter oldu beni buldu bu sensiz halim
Kimse bilmez acisi bende diner mi
Çilem oldun keder oldun geri dön yarim
Yaram dinmez sifa sende diner mi
Yandi yandi gönül yandi ooff

Sende Mi - Cankan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder