24 Kasım 2012 Cumartesi

Sitem - Candan Erçetin


Beni özlüyormussun öyle diyorlar
kis kis gülüyormus tuzak kuranlar
sense besleyerek yalnizligini
kabul ediyormussun aldattigini

beni soracak olursan hayli kirginim
kirginlik bir yana bir de saskinim
tek tek anlayarak hatalarimi
sevmeye çalisiyorum yalnizligimi

iste ben böyle bir hal içindeyim
aslinda derin keder içindeyim
bazen bilmeyerek ne yaptigimi
iyi kötü güzel çirkin her biçimdeyim
bazen isyan edip yalnizligima
sana karsi ince bir sitem içindeyim
Beni özlüyormussun öyle diyorlar
kis kis gülüyormus tuzak kuranlar
sense besleyerek yalnizligini
kabul ediyormussun aldattigini

beni soracak olursan hayli kirginim
kirginlik bir yana bir de saskinim
tek tek anlayarak hatalarimi
sevmeye çalisiyorum yalnizligimi

iste ben böyle bir hal içindeyim
aslinda derin keder içindeyim
bazen bilmeyerek ne yaptigimi
iyi kötü güzel çirkin her biçimdeyim
bazen isyan edip yalnizligima
sana karsi ince bir sitem içindeyim


Sitem - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder