22 Kasım 2012 Perşembe

Yazın Yağar Kar Başıma - Cankat Erdoğan


Felek Ne Derdin Var Ise
Ben Varmiya Sal Basina
Usandim Senin Dünyandan
Bir De Vurur Yar Basima

Birakmadin Benim Pesim
Kurutmadin Gözüm Yasin
Neyinden Korkayim Kisin
Yazin Yagar Kar Basima

Felek Ne Derdin Var Ise
Ben Varmiya Sal Basina
Usandim Senin Dünyandan
Bir De Vurur Yar Basima

Birakmadin Benim Pesim
Kurutmadin Gözüm Yasin
Neyinden Korkayim Kisin
Yazin Yagar Kar Basima Felek Ne Derdin Var Ise
Ben Varmiya Sal Basina
Usandim Senin Dünyandan
Bir De Vurur Yar Basima

Birakmadin Benim Pesim
Kurutmadin Gözüm Yasin
Neyinden Korkayim Kisin
Yazin Yagar Kar Basima

Felek Ne Derdin Var Ise
Ben Varmiya Sal Basina
Usandim Senin Dünyandan
Bir De Vurur Yar Basima

Birakmadin Benim Pesim
Kurutmadin Gözüm Yasin
Neyinden Korkayim Kisin
Yazin Yagar Kar Basima

Yazın Yağar Kar Başıma - Cankat Erdoğan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder